måndag 3 februari 2014

Måndag

Vi startade dagen med ett besök på öppna förskolan. Där blev det fika, lek och bus som vanligt. Planen var att vi skulle träffa 2 av Emilios kompisar och deras mammor (eller 2 av mina kompisar och deras barn snarare hihi) men pga av läbbiga svinkoppor fick vi skjuta upp det! Så istället gick vi en lång runda med vagnen. Jag invigde mina nya skor vilket kanske inte var den bästa idén, efter halva rundan fick jag blödande blåsor på hälarna. Jag får verkligen alltid skoskav i nya skor, vad det än är för några. 

Nu på eftermiddagen blev vi bjudna på tacos och glass hos ett par vänner. Deras son hade sånt fint lekrum som jag såklart inspirerades av, hihi:) Pojkarna lekte och vi vuxna babblade. Emilio var väldigt trött nu när vi kom hem. Han är så van att läggas 18.15 så varje minut efter det går han på övertid. Nu nattar pappsen honom så mamma får sitta lite framför datorn...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar