lördag 18 januari 2014

Snoris

Imorse fick vi sovmorgon till klockan 7, väldigt uppskattat. På sistonde har lillen nämligen fått för sig att helst stiga upp innan kl 6. Men det var en väldigt snorig pojk som vaknade. Näsan rinner, ögonen är svullna och rinner och munnen, ja den rinner det ju från som alltid. Han ser så ynklig ut men är på gott humör som vanligt. Det blev pannkaksfrukost imorse, proteinpannkaka för mig och vanlig för plutten. Fast det var inte många bitar som hamnade i munnen, de mesta låg på golvet:) 

Nu på förmiddagen har jag varit och tränar. Hade egentligen velat gå på ett pass men jag har sån träningsvärk i benen att jag knappt kan böja mig ner! Så jag tränade rygg och axlar och stod 20 min på walkern. Min ena kompis har börjat på mitt gym och ville testa lite pass så nästa vecka här vi bokat in 3 st. Ska bli kul att träna tillsammans med någon för omväxlings skull!:) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar