torsdag 2 januari 2014

Bänken klar!

Nu är den gamla skolbänken och stolen målade och uppställda på rummet. Jag behövde bara måla de 2 gånger, skönt det! Jag målade de helvita men jag har beställt en stor grön stjärna att sätta fast på bänken. Jag gillar stickers som ni kanske förstår, eftersom Emilio har det på både väggen och byrån:) Men man slipper måla/tapetsera och kan enkelt ta ner och byta när man vill ändra om. Något som jag ofta gör, på gott och ont haha!

Innan jag kan fixa det sista i rummet så ska jag beställa ett lektält. Det är ett speciellt jag ska ha och på kampanjjakt.se hittade jag en rabattkod på 25% på babyshop, men det fungerar inte. Jag har mailat babyshop men inte fått svar än. Det är ju retfullt om jag beställer ändå och det sen visar sig att det går att få rabatt. Så jag får väl vänta ett par dagar.

När jag beställde stjärnan till bänken så tog jag även en blå krona (en kungakrona, inte en enkrona-krona). Den ska sitta på denna förvaringslådan som också ska målas vit. Älskar sådana här projekt!:)

2 kommentarer:

  1. Vart beställer du stickers ifrån? Jag behöver lite tips.

    SvaraRadera
  2. Jag köper från unikdekor.se. Om du kikar på "väggisar" kommer det upp många enkla små motiv:)

    SvaraRadera