onsdag 11 december 2013

Ugglepöjk

Idag börjar vi med stl 74 här hemma! Många av 68 plaggen passar fortfarande men jag är så trött på de haha, han har ju haft de flera månader! Vi började med att inviga ett par söta ugglebyxor från Ethel Design, med matchande dregglis och mössa:)

Det är verkligen magen som gäller för hela slanten nu, natt som dag. Beroende på underlaget så tar han dig framåt, detta lärde han alltså sig igår kväll. Det går snabbt kan man lugnt säga!
Imorse var vi på öppna förskolan igen, tredje gången denna veckan. Emilio var på så bra humör, lekte, ålade, gjorde ljud. Jag blir så stolt över honom! Ledaren sa att hon märker så stor skillnad på lillen sedan bara ett par veckor tillbaka, att han hela tiden söker kontakt och ler:)

Efter ÖF följde lillens kusin och hans föräldrar med hit och julfikade. Vi skulle iväg på lussetåg ganska snabbt så Emilio hann bara sova 10 min i din säng. Men jag lyckades faktiskt klä på honom ytterkläder och knäppa fast honom i bilb utan att han vaknade. Tur, för jag gillar inte att väcka honom när han sover.  Mer om lussetåget sen! Idag lockade jag förresten håret för ovanlighetens skull:)

2 kommentarer:

  1. Hej!! Jag har läst din blogg sedan du var gravid. Du har verkligen en jättefin blogg o du skriver så bra!! Själv har vi försökt få barn i tre år nu o ska snart igenom vårt första IVF. Kan du inte skriva nångång hur det var innan ni fick barn. Fick ni försöka länge? Hur gick tankarna? Var du orolig för att inte kunna få barn? Eller gick allt så lätt så de var en självklarhet? Tack för en bra blogg :) kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Absolut ska jag skriva det, det kommer ett inlägg imorgon:) Stort lycka till!!! Kram

      Radera