fredag 13 december 2013

Fredag

God fredag!
Denna förmiddagen har minst sagt gått snabbt. Jag förstår inte riktigt hur eftersom vi nästan uteslutande suttit på Emilios rum och lekt. Det har varit en ganska bökig natt för plutts del, han tar varje tillfälle han får att ställa sig i krypställningen. Undrar när han ska sluta med det på nätterna? Kanske när det inte är lika nytt och spännande längre..!

Idag tänkte jag att vi skulle åka en sväng till stan och även hälsa på farmor plutt. Ikväll blir det gäster och tacokväll:)

Jag slog ju in alla våra julklappar i förrgår. Uh så trött jag var på det i slutet, tog ju evigheter! Hjälper ju inte heller att jag typ har tvångstankar om att alla måste se olika ut, kan inte ha samma papper och snöre på två olika paket haha! Jag orkade faktiskt inte med de fyra sista, de får jag ta när lusten kommer. De flesta klappar är till lillen här hemma, jag längtar efter att få se honom leka med sina nya leksaker. Och att få klä honom i de nya kläderna. Det längtar jag mycket efter! Om man tjuvkikar in i ett par av de paketen så ser det ut så här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar