tisdag 31 december 2013

Årets...

Årets

Känsla:
Kärlek!
Och trötthet.

Skratt:
Min mormor som på Emilios namngivning skulle skriva vad bokstäverna i hans namn står för. Hon valde inte de vanliga Elit och Modig utan skrev:
Ensam
Mandel
Isbit
Lus
Invånare
Orm

Hahaha!

Tur:
Jag har vunnit 3 tävlingar på mammabloggar och ändå haft störttur i kärlek:)


Otur:
Lyckades tappa hela min nyckelknippa i en vägbrunn som resulterade i samtal till kommunen, och fiskande med brädor, krokar och håvar.. Men vi fick upp dem!



Facerape:
Det var inte tanken att bli en facerape. Men min svåger lånade mitt inlogg på FB, det fick han göra för han skulle bara kolla något. Han har nämligen inget internet för tillfället och hade glömt sitt lösenord. Kanske även ska säga att han är väldigt politiskt engagerad. När jag loggade in flera timmar senare såg jag att han hade skrivit från mig till sig själv: Vi saknar dig här på Facebook, du har ju så rätt i din politik, snälla skaffa internet igen! Han hade även gillat alla sina egna gamla inlägg och folks kommentarer till dessa...:)

Humör:
Glädje!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar