onsdag 27 november 2013

Fina människor

I förmiddags var min högskolekompis och hennes barn här. Det skiljer bara några dagar mellan Emilio och Ebbe. Jag har bara känt Maria några år men det känns som längre, det är alltid så mysigt och kul att träffas. Emilio hade precis vaknat när de kom men Ebbe skulle sova så vi började med en barnvagnspromenad. Den blev det lunch och fika. Pojkarna var på jättebra humör, log, skrattade och busade. Ville leka med samma saker och "pratade" med varandra!

Vi behövde storhandla inför helgen och hare planerat att göra det när Patrick kom hem. Men för att jag ska slippa stressa på gymmet ikväll så fixade jag och plutten det. Jag hade honom på magen och proppfyllde nävarna och och sån stor korg man drar efter sig. Hade bara med mig kortet så hade ingen peng till vagn... En söt liten gubbe gullade med Emilio i affären och hjälpte mig sedan packa upp varorna på bandet. Sen var det en pojke på kanske 12 år som tog mina matkassar och bar till bilen. Är folk alltid så här snälla eller vad det bara för att jag hade världens sötaste bebis med mig??

Idag känner jag mig omgiven av fina människor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar