torsdag 14 november 2013

Dreggelfejs

Efter att Emilio inte velat dricka välling på ett par dagar nattade Patrick honom igår. Och då gick det såklart bra:) Han vet ju att jag har annat att bju på så det kanske inte är lika kul att få välling av mig... Men då går det säkert bra på lördag när mamma ska mata honom. Vi gav honom även lite ersättning igår för att se så att han fortfarande tog det och det tyckte han var så gott så.

Natten var tyvärr inte så bra, eftersom minstingen i familjen sov dåligt. Men vi fick i alla fall sova till klockan 7. Efter frukost och lek skulle jag lägga honom igen. La honom på sidan, buffade baken och tryckte min näsa mot hans (bara för att det är så mysigt). Under tiden tänkte jag göra mig iordning men...Vaknade en timme senare av att jag låg och dreglade ner stackars Emilios ansikte. Tog genast bort både mitt nylle och dreglet hihi! Men skönt med lite vila för mig med faktiskt. 

Tänkte visa er dagens. Men föreställ er den först: off white oversize top, bluestriped pants... Låter rätt hett va? Det är det inte. 

Så här går jag klädd om dagarna, tills minuterna innan jag mååste byta om och ge mig iväg någonstans. Om vi har varit hemma hela dagen brukar jag byta till mjukisbyxor och linne innan Patrick kommer hem. Man kan ju inte gå i pyjamas hela dan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar