måndag 21 oktober 2013

Tänder och träning

Hela dagen har Emilio gnidit sig i och utanpå munnen där den lilla tanden är på väg ut. Det kliar nog! Han har suttat på den kalla bitringen mycket och det verkar hjälpa lite. Det var lite svårare att natta honom än vanligt, jag fick gå in ett par gånger och stoppa in nappen och varje gång jag kom in höll han på att äta upp något av gosedjuren. Till sist duttade jag alvedon på tanden och det hjälpte för efter en liten stund somnade han gott. Undrar hur lång tid det tar innan tanden är ute. Jag har förresten hört att det alltid är tänderna där nere som kommer först, men pluttens tand är där uppe. Fast det är väl olika antar jag:)

Idag har jag fått i mig en bra blandning av protein, fett och kolhydrater. Kvarg med bär och nötter till frukost, ägg med avokado bacon keso och kalkon till lunch, banan till mellis och tacopaj med sallad till middag. Inget småätande utan bara vanlig mat. Får se vad det blir till kvällsmat:) Jag tränade benen idag och det var kul och jag var riktigt skakis efteråt. Jag tränade knäböj, utfall och benpress för framsida och baksida lår med så tunga vikter att jag orkar 4 set med 6-8 repetitioner. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar