måndag 14 oktober 2013

Sjukstuga

Emilio fick sova mellan oss inatt också efter första matningen. Han sov faktiskt jättegott och det är så himla mysigt! Annars brukar jag få lägga över honom i spjälsängen för att han ska kunna somna om, men det var inga problem inatt.

Lillen verkat må mycket bättre idag. Däremot vaknade jag snorig med hosta och febervärk:( Vi skulle egentligen träffat lillens kusin och några från mammagruppen idag på öppna förskolan. Tyvärr får vi hoppa över det då jag varken har ork eller lust att smitta någon. Hoppas en dag hemma piggar upp inför resten av veckan! Jag är inte van vi detta, har inte varit sjuk på över ett år. Tänkte försöka sova när Emilio sover idag, men nu ligger jag här bredvid honom och kan inte somna. Nåväl, lite vila med mobilen i handen kanske också funkar;) Och lite snuffande på min bebis såklart... Hur kan han lukta så gott?!

Jag blev förresten sur igår kväll.. Jag hade ju lagt bud på en maskeraddräkt på tradera och det hade inte kommit något annat bud på hela veckan. Så igår 10 minuter innan det slutade var det en som la en 10 över mig och vann. Fyy!! Egentligen är jag väl inte så sur på den budgivare, som faktiskt var väldigt smart, mer på mig själv som inte höll koll sista stunden. Så idag får jag bestämma mig för en ny och beställa istället. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar