torsdag 31 oktober 2013

Shopping

Igår kväll fortsatte jag mitt röjande. Det var sko/gardin/tyg garderoben som blev utrensad på skor och annat skit som lyckats hitta sig dit:) Jag har en massa panelgardiner som jag ska försöka bli av med, sådana lär man ju inte sätta upp igen. Samtidigt känns det dumt att slänga dom för det är fina mönster. Haha jag är bra på att spara på saker bara för sakens skull, men jag ska göra mig av med dom-lovar!
Före. Och ja, jag skäms.

Efter, lite bättre.

Idag shoppade papi lite stiliga kläder eftersom han ska till EU parlamentet i Bryssel nästa vecka, då måste man ju se proper ut;) Jag och plutten kommer vara hemma själva några dagar och nätter. Men en kväll och natt tänkte vi våldgästa min mamma! Det kommer bli så tomt utan Patrick men jag tycker mer synd om honom som inte får träffa Emilio på 3 dagar. Jag hade nog inte klarat det haha!

Jag handlade lite till prinsen idag också på Kappahl i stl 74. Han har inte det ännu men det dröjer nog bara 1-2 månader. Ett par goa vinterskor blev det med. Och så lite smycken till mig, jag ska faktiskt på lite partaj på lördag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar