måndag 28 oktober 2013

Mardrömmar

Sedan Emilio föddes har jag haft 2 mardrömmar som handlat om honom. Det är så obehagligt och jag mår så dåligt av det! För ett par månader sedan drömde jag att jag var på stan med ett par kompisar, en av dom har också barn. Barnen somnade så vi gick och satte dom i bilen på parkeringen. Där lämnade vi dom och fortsatte shoppa. Efter lång tid var vi klara och när vi kom upp till parkeringen satt Emilio och skrek och en gamling hade fått krossa rutan för att ta ut och trösta honom. Fy vad dåligt samvete jag hade när jag vaknade!!

Och inatt drömde jag att jag stack till gymmet när Emilio sov och glömde fixa barnvakt. Jag trodde Patrick skulle vara hemma men sen träffade jag honom på gymmet och han undrade var Emilio var. Då hade han varit hemma själv i flera timmar och Patrick var så arg på mig och Emilio var helt förstörd när jag kom hem. 

Jag hatar att drömma sådana här saker, att jag liksom glömmer bort Emilio!! Undrar varför man gör det? Fy jag kan gå och tänka på det långt senare. 

Men nu vill jag glömma det haha! Idag är det höstlov, tyvärr inte för min man förrän på onsdag. Men min mamma och bror är lediga så vi är på väg till Kristianstad för lite shopping och sånt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar