lördag 12 oktober 2013

En riktig dagens

Oj, det var längesen vi hade en sån här natt. Känns som vi varit vakna mer är vi sovit. Emilio har bökat en massa och inte velat somna om. Klockan 20 i 6 steg Patrick upp med honom, jag tror aldrig vi gått upp så tidigt innan. Plutten är lite snorig och hostig så det är förmodligen det som spökar. 

Nåväl, dagen har börjat! Förmiddagen bjuder på en shoppingrunda på stan och eftermiddagen är för en gångs skull oplanerad. Jag skulle ju visa er min väst men som grädde på moset får ni en riktig dagens mamma idag:

Dagens bebis sover för tillfället, men han hinner nog fotas under dagen han med. Varför sova på natten när man kan sova på dagen liksom?;)

2 kommentarer:

  1. Vi har också haft en riktigt jobbig natt. Förr visste vi på ett ungefär hur länge vi kunde få sova då Lykke vaknade nästan samma tider varje natt. Nu vaknar hon på tider hon aldrig har vaknat på innan. Hoppas på att det blir bättre snart..

    Snygg väst föresten ! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma sak med Emilio, innan hade han rtt bestämda tider med få undantag, nu vet vi nästan aldrig hur natten kommer bli! Vågar aldrig lägga mig efter klockan 23 om jag har något att göra dagen efter;)
      Tack!
      Kram

      Radera