söndag 15 september 2013

Smutsgris;)

När vi badar Emilio så tvättar jag honom med fingret i alla veck, ibland tar jag lite extra olja på fingret. Men igår när han åt så tittade jag honom bakom örat, jag drog liksom ut det lite. Och där bakom var han jätte smutsig! Jag fick ta bort det med nageln, ändå tvättar vi alltid honom där. Det är säkert för att det är så trångt och man inte kommer åt ordentligt med fingret. Nu vet jag att jag måste vara ännu mer noggrann;)

Emilio brukar även få små tussar i håret i nacken som är jättesvåra att få bort. I förrgår lyckades jag slita bort de sista han hade, jag vill nämligen inte gärna klippa. Jag höll såklart emot när jag slet så att han inte kände något:) Men så har han fått massa nya under natten, burrar väl runt med huvudet lilla busen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar