onsdag 4 september 2013

Pest eller kolera?

Ja, det fick jag lov att välja mellan igår på gymmet. Nästan i alla fall. Jag hade amningsinlägg i sportbehån av ren vana, även om inte brösten läcker när jag inte ammar. Och ni vet att sportbehåar och träningstoppar är ju oftast i sånt där tunt glansigt material. Jo tack, amningsinläggen syntes genom tröjan. Det såg ju ut som att jag hade vårt-herrgårdar med en decimeters diameter, dessutom satt de lite snett! Upptäckte det i spegeln och smög snabbt in på toaletten och tog ut dom. Vad får jag då se i spegeln? Värsta bröstvårtorna som sticker ut, inte snea men ändå. Men vad gör man? Låtsas som att det regnar (och är väldigt kallt). 

Av förklareliga skäl saknar detta inlägg bild.

2 kommentarer:

  1. Haha!!! Jag har problemet att jag måste ha dom där amningsinläggen när jag tränar för så fort passet är slut jag varvar ner eller precis när jag har kommit igång så läcker brösten. En gång när jag var på väg ut från passet så började dom läcka och av vana skulle jag kolla om inläggen låg på rätt plats. Det gjorde dom inte, jag hade glömt dom! KATASTROF! Brösten läckte rätt igenom bh och träningstopp så jag hade två gigantiska blöta fläckar! Pinsamt värre! Jag hann nätt och jämnt in i omklädningsrummet innan nån av muskelknuttarna där inne fick syn på mig. Känns bättre om det bara är tjejer som ser!

    PS. Bloglovin har fixat sin app! Nu kan jag kommentera på samma sätt som från datorn!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha åh nej det har jag haft sådan ångerst över, men det har som tur väl är aldrig hänt! Andra tjejer fattar ju säkert att det är bröstmjölk men det lär ju inte alla kilar göra..:/ Vad bra att det fungerar att kommentera igen!! Kramar

      Radera