torsdag 5 september 2013

Löpa, sova

Igår fick jag veckad tråkigaste träningspass överstökat: konditionspasset. Fick träna efter Patrick kl 21 så jag åkte upp och sprang en halvmil. Åh, usch, fy vad jobbigt det var. Jag var helt svimfärdig och illamående efteråt! Det tog 32 min, mitt mål är under 30 minuter för det har jag klarar innan. 

Var väldigt trött när jag kom hem och la mig rätt tidigt. Och inatt fick vi en till helt okej natt, tack hjärtat! Emilio åt kl 19, 23, 03 och 06 och sov i sin egen säng. Efter morgonmålet steg Patrick upp med Emilio och gjorde iordning sig efter jobbet så jag fick sova till halv 8. Sådana här nätter klagar jag (än så länge) inte på. Helt okej att vakna efter 3-4 timmar. Men om ett par månader så kommer jag såklart inte vara nöjd förrän jag får sova hela nätterna;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar