fredag 6 september 2013

Fredag

Fredagarna är väl inte lika speciella som förr, men det är verkligen härligt att veta att vi har hela familjen samlade hela helgen. Så skulle det alltid varit!

Dagens promenad i sittvagnen gick väldigt bra, Emilio både sov och var vaken (nöjd alltså) i den. Så det är nog goodbye till vår fina gamla liggdel, vi ses till nästa unge!

Vi har också varit i Karlshamn och hälsat på gammelmormor, det har blivit lite av en fredagstradition på sistone. Plutten tycker jättemycket om min mormor, hon är alltid så glad och leker massa med honom!

Jag fick min nya almanacka idag, tur för den gamla tar slut på söndag. Detta året valde jag såklart att ha min älskling som omslag. Jag beställer från personligalmanacka.se där man i detalj kan välja hur almanackan ska se ut inuti och utanpå. På varje veckouppslag har jag "veckans att göra" och dagens träning.

Nu nattas bebis och där nere väntar en god middag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar