måndag 30 september 2013

3 månader senare

För 3 månader sedan bestämde jag mig för att försöka komma iform efter graviditeten. Jag har styrke- och konditionstränat och tänkt på kosten. Träningen har flytit på hela tiden men kosten gick det bättre med i början. Jag åt inget som helst socker den första månaden men så strikt har jag inte lyckats vara de två andra månaderna.

Känsla
Om jag bara går på känsla så känner jag mig i mycket bättre form. Jag har blivit starkare och fått bättre kondition, och känner mig lite fastare än innan.

Siffror
Jag har gjort en tabell över vikt och mått. Jag trodde det skulle gå snabbare att bli smalare, men det tar ju en sådan tid! Det hände mest i början- förmodligen för att det blev en chock för kroppen och att jag var så strikt med maten. Men jag är ändå nöjd med resultaten. Jag kommer ju inte sluta än så sakta men säkert kommer det väl gå nedåt!

Bilder

Jag blev mer glad över bilderna än siffrorna. Jag tycker att det syns på mage, bröst och rumpa. Och om ytterligare 3 månader kanske man till och med är nöjd, haha!

6 kommentarer:

  1. Wow! Vilken skillnad. Vad duktig du är =)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att du är superduktig !!! :) Bra jobbat !

    Kram Sandra

    Http://sandrasodergren.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Heidi (mamma till Milton)30 september 2013 kl. 19:35

    Verkligen skillnad! Duktig du är! :D

    SvaraRadera
  4. Bra jobbat!


    PS. Bloggen är uppe igen. Kunde inte hålla mig borta :P

    SvaraRadera
  5. Jädrans vad duktig du är Sandra, vilken skillnad!! Hr bra som helst, stor klapp på axeln till dig själv!!

    SvaraRadera