torsdag 8 augusti 2013

Sleep, eat, repeat

I förmiddags hälsade jag och Emilio på en arbetskamrat till mig (men nog om det haha, får ångest över att jag ska börja jobba om mindre än ett halvår!). Emilio myste lite sen somnade han. När vi kom hem så åt han och sen somnade han. Låg och sov i mitt knä i nästan 2 timmar så Patrick och jag passade på att se på en serie ( breaking bad-den är bra) och äta lunch. Han var vaken en stund, kissade ner sina kläder på skötbordet, blev fotad av mamma och pappa, ja lite smått och gott. Nu skulle jag mata honom och han somnar igen! En riktig sömntuta idag! Natten var som vanligt så inga konstigheter där. Han brukar vara vaken liite längre mellan vilopauserna så det känns lite ovanligt idag. Men men, han får sova så mycket han vill. Vi har inget annat än mys inplanterat resten av dagen ändå:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar