onsdag 14 augusti 2013

Pyjamas eller overall?

Vissa klädesplagg tycker jag är svårt att veta vad de är. Långärmade bodies med ben är en sån sak. Är det en body, en pyjamas eller överdragskläder, typ tunn overall? 
Det är ganska kallt ute idag  så förutom sin långärmade body tog jag på Emilio denna "overall" när vi var ute och gick. Det kan i och för sig lika gärna vara en pyjamas, men den är ganska tjock... Ja jag vet inte haha!

Så här ser det ofta ut efter en sväng i vagnen: napp utspottad och mössa avkasad:)

Jag hann med mycket när jag var hemma igår. Städade en massa när Emilio sov och bakade 2 omgångar på kvällen. Idag ska jag på en extra efterkontroll på Mvc eftersom jag fortfarande har besvär från förlossningen. Under tiden passar min mamma Emilio i väntrummet. Senare idag blir det träning:) Och emellan alla måsten blir det såklart dagens höjdpunkter: lek och mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar