lördag 3 augusti 2013

Morgonmys

Inatt var lite bättre än de senaste nätterna. Vi la Emilio vid halv 9 och han åt kl 24, 03 och 06 innan han och Patrick steg upp. Helt okej att vara mata honom 2 gånger men jag kunde tyvärr inte somna under tiden. Jag är rätt bortskämd med det annars men inatt släppte han bröstet flera gånger och fick inte tag igen. Jag låg nog lite konstigt, gick i alla fall stoppa in det i munnen på honom igen:) och efter matningen vid 3 hade han svårt att somna om..

Klockan halv 9 kom mina killar in och väckte mig. Efter matningen låg vi och myste allesammans i sängen, det är så underbart att hela lilla familjen än hemma tillsammans! Kommer bli tomt när Patrick börjar jobba igen om 1,5 vecka.

Idag har vi gått och handlat, och Emilio sov gott i vagnen. Men han skrek såklart innan han somnade, jag fattar inte varför han alltid gör det. Både i vagnen och bilen gallskriker han några minuter innan han somnar. Som om han kämpar för sitt liv att hålla sig vaken, hihi :) Nu ska vi iväg och fika hos ett par kompisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar