söndag 18 augusti 2013

Kvällsträning

Vilken härlig och fin dag vi haft idag! Jag är så glad för alla som kom och delade denna dagen med oss, de har och kommer ha en stor del av Emilios liv. Huvudpersonen har varit på jättebra humör och har precis somnat gott. Jag kommer skriva om dagen och lägga upp bilder imorgon:)

Det har blivit väldigt mycket gott istoppat i magen idag och jag har ett träningspass kvar denna veckan. Det blir alltså kvällsträning för min del. När jag kommer hem tänkte jag och papi bubbla i jacuzzin för första gången på flera månader;)

2 kommentarer:

  1. Ville bara säga att jag tycker det är så roligt att du började blogga igen om mammalivet. Blir så glad när jag är här och läser =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Jag är inne varje dag och läser din:) Kram

      Radera