lördag 13 juli 2013

Middagsprat

Det har minst sagt blivit annorlunda middagssnack sedan lillen kom till världen. Om en av oss varit själv med honom måste denne redogöra för varje minut. Vilket humör var han på, vad gjorde ni, log han nåt, sa han nåt, rörde han sig kul, bajsade han, vavava??? Man får nämligen inte missa något i sitt barns liv, om det så är en bajsblöja. Jag som tidigare varit så känslig när det gäller bajj pratar nu om det som ingenting ( men bara när det gäller Emilios förstås. Det finns en gräns. Gör det inte det hemma hos er så dra en för Guds skull!!)

Ni skulle se när jag var hemma själv med plutten innan Patricks semester, det tog en evighet innan jag berättat färdigt och visat alla bilder och filmer från dagen;)

Undrar vad middagssnacket kommer handla om imorgon, om en vecka, om ett år. Det är så så klychigt men tiden går verkligen så fort.

På tal om middag så bjuder vi över folk på vår egengjorda pan pizza special ( inget speciellt egentligen) ikväll. Så ikväll får jag i mig mjöl men det har jag kompenserat för under dagen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar