måndag 8 juli 2013

Hot hot hot!

Vilken varm dag det varit idag! Plutten har varit alldeles svettig så han fick ligga naken och leka en stund. Jag passade på att ligga i solen och läsa medan lillen sov lite middag. Vi lägger en kudde under  soffdynan så att allt lutar inåt, annars är jag rädd att han kan rulla ner ( fastän han inte kan rulla än). 

Jag liksom många andra börjar "nya livet" idag när det gäller hälsan. Och dag 1 har gått bra: ägg nötter och kött, sånt har jag ätit idag. Blivit frestad av bröd, potatissallad, överblivna tårtor men inte tagit! Inte hunnit att träna men i alla fall en pw med vagnen:) 

Nu ikväll har vi en mysig grillkväll med släkten!

När Emilio skulle äta nu på kvällen bara släppte han och skrek hela tiden. Vi höll på i en timme och det var jättejobbigt. Han var helt utmattad och somnade snabbt sen. Jag vet inte vad det berodde på, det har aldrig hänt innan. Kanske värmen, att jag var svettig efter pwn eller att jag kände mig stressad... Hoppas inte att det händer igen, det var jättejobbigt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar