lördag 13 juli 2013

Favorit i repris

Under förmiddagen har vår lilla familj varit nere på marknaden. Pappsen plockade upp 3 gosedjur till Emilio i klomaskinen, det är hans grej;)

Emilio var lika duktig som igår. Jag tror han gillar att det är massa liv och rörelser samtidigt som han känner tryggheten mot mig. Jag försökte justera remmarna lite på bärselen så att jag inte ska få så ont, hoppas det hjälper. 

Nu är jag och prinsen hemma för att fylla på energi och leka så att han orkar gå lite  till om en timme. Trots att det är så varmt så höll han sig 3,5 timme innan denna matpaus. Hoppas på en favorit i repris i eftermiddag!

Lunch

Lillen fick en fin liite för stor keps igår. Ursöt, han ser verkligen ut som en liten pojke, inte bara en bebis!

Om ni vill hälsa på oss ser vi ut så här idag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar