tisdag 25 juni 2013

Foreign family

Min svärmor är från Ungern. Igår kom 4 släktingar därifrån som Patrick inte träffat på flera år, och jag har aldrig träffat dom. De ska bo hos oss i 2 veckor. Vi vill ju dåklart visa dom det bästa och mesta av södra Sverige. Fast bebis och jag följer inte med på några längre turer. Han har ju ingen glädje av att åka till tivolin eller djurparker, det blir nog mest omständigt att åka långt i bil och sen ligga o vagnen flera timmar. Idag var de andra iväg på utomhus äventyrsbad. Men eftersom vi inte har något parasoll och jag inte var så  hajj på det där att bada och ha bikini när jag ammar ( inlägg och läckor ) så stannade vi hemma. Gick långgrunda och myste av att vara lite själva.

De tycker att det är så mysigt med Emilio  så vi får jätte mycket hjälp att bära, leka och trösta. Känns som att jag har massa tid över! 

De två flickorna som är  6 och 8 år tycker det är så spännande när jag ammar. De sitter bredvid och tittar och klappar och har nu börjat amma sina gosedjur och dockor. Förutom låtsasbröstmjölk får de leka i babygymmet och gunga i babysittern:) goa ung(r)ar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar