måndag 1 april 2013

Storhandla

Imorgon kommer ett par av Patricks släktingar och bor hos oss ett par dagar. Jag åkte och handlade för att fylla upp kyl och frys. Tog kanske en och en halv timme sammanlagt och jag känner mig helt slut nu när jag kommer hem, haha:) Och då har jag liksom varken stressat eller burit tungt. Jag har gått i lugn och ro med matvagnen. Men det kanske är så här det är mot slutet- kroppen protesterar mot allt som inte innebär stillasittande;)

Jag kom på mig själv att stå och titta på frukten på Maxi samtidigt som jag gungade vagnen fram och tillbaka- precis som man gör med barnvagnar. Måste sett kul ut, haha! Hur gör man förresten sen när man har en bebis? Kan man storhandla själv då? Då får man ju gå med både barnvagn och kundvagn, blir nog lie mycket va... Eller kanske man har bärselen då? Eller sätter babyskyddet i kundvagnen och packar runt. Ja det är nog bäst tror jag!

1 kommentar:

  1. Många stora stormarknader har ju kundvagnar med "inbyggt" babyskydd... Men det brukar inte finnas så många, och de brukar stå på lite undangömda ställen har jag märkt. På Maxi i Skövde står de liksom vid panten, vilket är typ 50 meter bort från affären, men inne i shoppingcentrumet :P

    SvaraRadera