lördag 13 april 2013

I don't wanna close my eyes

Vi är rätt säkra på att lillen i magen är en liten prins. Vi bestämde rätt tidigt att han ska få heta Emilio. Jag känner ingen som heter det vilket jag tycker är väldigt skönt, för då slipper jag liksom jämföra utseende och föreställa mig någon annan med det namnet. Patrick vet en kille på sitt gym som heter Emilio och har frågat om jag vill se hur han ser ut. Men jag har inte vågat titta haha!

Idag när vi körde i stan och stannade vid ett trafiklyse så säger Patrick att "där går ju Emilio"! Jag fick nästan panik och började hålla för ögonen och vände mig åt andra hållet. Patrick tyckte jag var jättelöjlig och tyckte gott jag kunde titta och hälsa. Men jag är rädd att jag kommer tänka att det är den där 20 åriga killen son ligger i min mage och sparkar!

Sen vet ni att det är en del som säger att när deras bebis kom ut såg den inte alls ut som en Alfred eller Ingrid eller vad den ni skulle heta. Jag tänker att vet jag ingen som heter Emilio så kan jag inte tycka att bebis inte ser ut att heta så. Han är liksom the one and only Emilio:) ( det hade varit skönt att slippa samsas om ett helt nytt namn nu när vi väl hittat ett)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar