torsdag 7 mars 2013

You've got me head over heels

När jag ska klä på mig om morgnarna tar det en stund. Inte själva påklädningen men att välja kläder. Det känns rätt så begränsat nu. Sen är jag så himla trött på alla tjocka vintertröjor- jag vill ha vårkläder! Jag har börjat rota fram sådant som jag annars aldrig använder, som hänger längs bak i garderoben. Mina vanliga vårkläder sitter inte så bra, de är lite korta över magen;)


Jag vet inte om jag ska köpa på mig några vårplagg, det är ju ändå 2 månader kvar...Kanske några större toppar som kan vara sköna att dölja magen under när bebis ploppat ut;)

Mammaleggins och linne från HM. Kommer inte ens ihåg var toppen kommer ifrån!
Ville få till fint Shakirahår så sov med flätor.
Lika vacker som Shakira gravid? Nja, jag vet inte riktigt...

1 kommentar:

  1. Sist jag kolla hade de lite rea på hm:s gravidkläder. Jag använder nästan bara gravidkläder då jag tycker det är både skönast och snyggast.

    lindatunstrom.blogg.se

    SvaraRadera