torsdag 21 mars 2013

Wakypaky

Imorse när jag vaknade låg inte papi vid min sida. Konstigt tänkte jag, jag stiger ju alltid upp före honom! Jag hittade honom inne i gästrummet där han fått gå och lägga sig inatt eftersom jag snarkat så mycket. Haha, stackaren. Jag snarkar aldrig annars, och är inte ens förkyld nu och jag hoppas att det bara var något tillfälligt:)

Jag är väldigt trött om kvällarna. Jag tror egentligen att jag hade behövt vila en liten stund när jag kommer hem efter jobbet om dagarna, men då känns det som att jag sover bort min fritid. Sen blir jag ofta vresig när jag vilat mitt på dagen, det är ju inte så kul! Istället är jag dödstrött klockan halv 10. Vid den tiden brukar Patrick vara färdig-tränad/duschad/facebookad så då tittar vi på en serie. Jag missar alltid slutet för jag kan inte hålla mig vaken!

De veckor som jag är hemma innan bebis kommer tänkte jag i alla fall vila upp mig. Fast egentligen borde jag kanske vänja mig vid att sova lite, för det är väl de man får räkna med sen?

En som i alla fall inte varit trött idag är lillen i magen. Han har varit en sprattelgubbe hela eftermiddagen. Några stunder har jag varit själv så då har jag kunnat prata med honom. Annars har han bara fått buffar tillbaka, i smyg;)
Så här har Fröken Snorkan sett ut idag.
Visst är jag blek? Det får nog bli brun-utan-sol ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar