måndag 18 mars 2013

Packa pappas kappsäck

Tack för era kommentarer om BB väskan, det är bra att höra från de som har erfarenhet. Vissa har knappt användt några bebisplagg utan kört hud mot hud, medan andra har haft för lite med sig eftersom bebis kräkts och bajjat en massa.

När det gäller amningskläder är det många som användt de skjortor som de har på BB. Det kommer jag göra om det känns bra, så man slipper blöda igenom sina egna kläder. Fast jag känner ändå att jag kommer att få fixa lite nya kläder som passar för amning, till första tiden (månaderna förmodligen) med bebis.

Jag fixade en annan bag så att vi inte behöver ha handbagageväskan med oss. När jag är hemma sen innan bebis kommer ska jag packa igenom allt igen:) Nu är det mest så att vi har en del packat om bebis helt plötsligt skulle bestämma sig för att komma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar