söndag 3 februari 2013

Vad har du i din ficka? - 4 hål.

De små bebiskläderna är nu tvättade, ihopvikta och inlagda i byrån. Jag undrade nästan om allt krympt, otroligt att bebis kommer vara så liten att han får plats i de små dockkläderna:)

Byrån blev i alla fall proppfull! Efter den lilla inventeringen märkte jag att vi har överflöd av bebisbyxor (dock är de flesta från storlek 68 och uppåt). Vi har både köpt kläder och fått sådana som min bror haft.

Jag som är en sorterare vill ju givetvis även skriva ut vilka kläder som ligger i vilka lådor (om det sedan är en viss papi som läser detta kan han börja memorera så att kläderna inte hamnar i oordning sedan hihi). Översta lådan: Bodies. Andra lådan: Tröjor och dregglisar. Tredje lådan: Byxor. Nedersta lådan: Pyamasar och underkläder.

Dessa lådor kommer nog öppnas 100 gånger innan det är dags.
Kläderna är ju så söta!

Det måste ju se lite bebott ut i det obebodda barnrummet.

Ytterkläderna får hänga på dörren så länge:)
Jag tror att jag redan nu vet vilka plagg jag vill ha med mig i BB väskan. Men hinner nog ändra mig några gånger innan dess;)

1 kommentar:

  1. Byrån är jättefin!
    Vi väntar själva bebis i Juni! Det blir ett syskon till två förväntansfulla pojkar!

    SvaraRadera