tisdag 19 februari 2013

Big baby

Nu på förmiddagen har min kompis och hennes son varit här och myst. Han är 1 år och 4 månader, kanske en framtida kompis till vår lille:)

När jag tänker på att vi ska få barn tänker jag bara på en liten baby, det är svårt att föreställa sig att de kommer växa upp och börja gå prata, börja förskolan, skolan, bli ihop med någon, vara tonåringar, bli fulla, skaffa jobb och egen familj....Nej men gud, då kommer jag vara gammal! Vi tar ett år i taget, eller en månad i taget kanske!


Jag bakade en mini-kärlekspaj

Det må snöa ute men jag vill verkligen ha vår. Därför får det i alla fall bli våriga kläder.
Magen syns knappt framifrån...
Men från sidan anar man allt den lilla kulan:)

Nu ska jag faktiskt ta och sätta mig framför min keyboard, se om jag kan lära mig något.

2 kommentarer:

  1. Hej! Du klär dig så snyggt! Var köper du dina kläder?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Tack:) De flesta av mina kläder är från HM, Gina Tricot, Only. Ja, verkligen inga märkeskläder alltså! Jag är sån så jag köper hellre billigare kläder oftare:)

      Radera