torsdag 10 januari 2013

You in me

Jag tar mig tid att fylla i gravidböcker nu. Den första, till mitt älskade barn, är en bok där jag som mamma berättar om mitt liv och mina funderingar. Jag hade älskat att läsa en sån här om min mamma skrivit i en. Hoppas vår bebis uppskattar det i äldre ålder. Den andra är en mitt första år bok men lite går redan nu att fylla i. I Den tredje fyller man i hur man mår och tänker om graviditeten vecka för vecka.

Det som saknas är lite bilder att klistra i. Får nog ta och framkalla ett gäng snart:)


2 kommentarer:

  1. Vart kommer böckerna ifrån? Måste bara köpa dom =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den första köpte jag av en jultidningspojke. Den andra är från Ullared och den tredje fick jag i present så vet faktiskt inte. Åh, nu känns det dumt att tipsa om böcker som är jättesvåra att få tag på, haha! :)Men hoppas du hittar dessa, eller liknande. Det är jättemysigt att fylla i!

      Radera