fredag 4 januari 2013

Vitlök eller morot?

Jag borde inte, men snålheten tog över idag...

Varit sugen på att göra blonda slingor i håret nu ett tag. Mina naturliga blonda känslor börjar tränga sig på. Första tanken var att boka tid hos frissan. Och man bör ju alltid följa första tanken. Men andra tanken var lite dumsnål och sa att jag färgar det själv. Jag är väldigt förberedd på att att slingorna inte får den nyans jag önskar. Så nu är frågan om håret kommer bli vitt som en lök eller oranget som en morot....

Men jag har en plan, såklart:

Plan A:
Bli kanonsnygg på första försöket, hår á la Jessica Alba.

Plan B:
Slingorna blir halvdana och jag bleker dem igen. Behåller alltså hättan på hela tiden. Har en extra burk hemma.

Plan C:
Håret ser förjävligt ut. Imorgon bitti kör papi och köper en mörk hårfärg och jag färgar över allt. Bokar tid hos frissan.

Om en timme får jag resultatet.....

1 kommentar:

  1. Haha vet hur det är :) Är man blond vill man bli mörk och är man mörk vill man bli blond.. sitter där just nu också, är blond men frågan är om man inte ska bli mörkare haha :) Har följt din blogg sen du gick ut med graviditeten och gillar den skarpt!

    SvaraRadera