torsdag 17 januari 2013

Refill

Mitt meducin förråd har tagit slut så idag fick jag fylla på med järn och folsyra. Innan hade jag järntabletter med folsyra i med de hade inte den sorten idag.
Förutom detta äter jag omega 3, men det förrådet fylls ständigt på, och helt gratis för den delen. Kontakter alltså..;)

Dock glömde jag en sak idag, som oxå tog slut igår: magolja. Så det fick bli vanlig body lotion efter duschen. Hoppas inte det poppar upp några bristningar över natten, hihi!

Bjuder på en dagens med. Inget speciellt men det är väl alltid kul att se en tjockis va?;)



2 kommentarer:

  1. Jag äter aco gravid den är jätte smidig innehåller massor vitaminer och mineraler man behöver och folsyra :)Har du tittat vilken omega 3 du äter för den som är från fisklever olja ska gravida inte äta :/ KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaha, den har jag inte ens sett faktiskt! Jo då jag o barnmorskan har kollat så att det är ok omega 3, är inte leverolja i:) Kram

      Radera