lördag 19 januari 2013

Då var det dags igen...

Wish me luck!

2 kommentarer:

  1. Följt din blogg nu ett tag, grattis till lill killen i magen =) är själv gravid i vecka 22, väntar också en pojke :D överlycklig! Jag har dock inte känt några konkreta sparkar ännu.. mest spänningar, som bubblor och lite förflyttningar(tror jag), när började du känna sparkar på riktigt? jag längtar så, och oron finns ju där fast att man kanske inte behöver :/ vet att jag inte ska oroa mig men.. längtan tar som över också =) hoppas på sparkar snart! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, och grattis själv! Jag längtade verkligen också innan jag kände sparkarna, sen kändes det som att "alla andra" gravida kände dem jättetidigt! Men jag vet att i v 18 när vi var på ultraljud så började jag känna lite små kittlingar i magen ibland. Sen vid nyår, då var jag i v 23 så kände jag riktiga sparkar/buffar. Jättehäftigt! Nu känner jag dem varje dag:)Så vänta du bara!

      Radera