söndag 20 januari 2013

Blogspot

Ändå sedan nyår har jag inte kunnat ladda upp bilder till bloggen från datorn. "Bifoga" knappen saknas. Så de inlägg med bilder har jag lagt upp via mobilen. Men det är dumt eftersom jag inte kan lägga in några äldre bilder som inte finns sparade på mobben.

Har försökt uppdatera webläsaren och så, men igår googlade jag problemet. Det är visst ett allmänt fel hos Blogger som de flesta som änvänder internet explorer har. De håller på att lösa det. Under tiden finns det iallafall en genväg för att lägga in bilder. Så är det någon av er som har samma problem får ni gärna kommentera så berättar jag hur man gör!

1 kommentar:

  1. Om det är ett problem enbart på ie - byt läsare! Google chrome eller firefox är mycket bättre när man väl känt efter lite ;)

    SvaraRadera