torsdag 24 januari 2013

Am I sleeping in a bag?

Tänk er att titeln sjungs ut precis som i låten "Am I living in a box"

Jag var på stan tidigare idag och tittade lite allmänt på söta bebiskläder och artiklar. Jag har inte tänkt köpa så mycket mer kläder, för vi har redan en hel del. Men så sprang jag på denna söta sovpåse från märket Bäbis. Och vi har faktiskt inte så många pyamasar så denna fick följa med hem.

Jag tror att det kommer vara smidigt att ha sovpåse i början när de små liven är pyttesmå. Det är bara att stoppa in dom, behöver inte fumla med benen. Jag tog storlek 62/68 så att man kan använda den ganska länge:)
Det är små nappflaskor, svampar, bilar och ankor på påsen

2 kommentarer:

  1. Hej
    har många gånger tänkt lämna en kommentar efter att ha läst din blogg från det du började men det har inte funkat från mobilen...
    Såg att du nu har 99 dagar kvar, själv har jag 100 :-)
    Jag har en son sen innan så riktigt samma tankar kanske vi inte har men jag känner igen mig i endel du skriver.
    Lycka till, hoppas du får fortsätta att må bra till slutet eller kanske man kan kalla det början :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du kommenterar:) Då får vi se vem som får sin lilla bebis först, jag hade nog tippat på dig som andraföderska, hihi! Tack och lycka till, Kram

      Radera