söndag 9 december 2012

Motgångar

Jag har märkt att jag inte hanterar motgångar så bra nu på sistonde. Jag brukar vara väldigt positiv och försöka se lösningar och inte problem. Men av någon anledning fixar jag det inte nu, jag bara bryter ihop. De där hormonerna får ta och ge sig snart.

Igårkväll vid 12 tiden rasade vår julgran. Paketen blev blöta, några av mina fina kulor gick sönder och det blev barr i hela vardagsrummet. Då bröt jag ihop. Snyftandes ställde jag tillbaka granen och började städa. Stackars mig.

Idag är det inte lika illa:)

När jag blev gravid tänkte jag att jag aldrig mer skulle gnälla över något, för jag har fått något som slår allt. Jag vill hålla fast vid det där och inte bry mig om andra saker. Vi ska ju faktiskt få ett litet barn<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar