tisdag 25 december 2012

Klappetiklapp

Vi hade en jättemysig julafton igår, som alltid. Först firade vi med papis familj och sedan med min. Det kom ingen tomte i år för det ena barnet var fö litet (inte ens fött liksom) och det andra för stort (17 år). Men nästa år när vår lille bebbe är ca 6 mån ska allt tomten komma på besök.

Men, det blev klappar ändå. Jättefina saker! Jag hoppas de vi gav till blev lika glada som vi blev:)
Till mami, alltså mig: De sista Gynningglasen, parfym, böcker och förmågan att kunna spela piano(förhoppningsvis)

Till familjen: tavla, skötbäddsöverdrag, "handduksluva", gipsavgjutning


Förutom dessa fina paket fick jag en "Mitt första år" bok med Nalle Puh och en söt ugglekudde till bebis. Sen fick jag och papi lite annat smått och gott, typ en riskokare!


Idag är det lite disk och städning att fixa med innan det ser ut som vanligt igen. Kylen är proppad med köttbullar och prinskorvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar