måndag 17 december 2012

Bildboom

Vilken mysig fika vi haft ikväll! Jag har så fina vänner:)
Jag idag. Eller innan idag sen blev det klädbyte.
Skärpet ni ser gick sönder innan. Det sprack! Haha big belly:)

Dessa fina klappar fck jag idag.



Jag får alltid sånt som passar perfekt till mig, haha.
Jag är nog rätt lätt att köpa klappar till, jag gillar ju liksom allt fint;)



Och det var ju de här sakerna jag köpte förra veckan som jag lovade att ta bättre bilder på:)
Änglavingarna. De här får nog hänga uppe året om.
Älsklingens skylt till dörren...:)
Denna fina kudde har jag inte skrivit om men jag köpte den på Minta (Mairo) häromdagen.
Får komma fram när julinredningen ska undan!

Förresten, jättetack för era kommentarer och tips om barnvagnar! Vi är nog liite närmare beslut nu:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar